torstai 5. syyskuuta 2013

Uudelleen aktivoitumista bloggailuun.


Olen pitänyt erinäisistä syistä taukoa blogin kirjoittelussa ja nyt pitkästä aikaa tuntuu hetki olevan oikea uusille teksteille. Edellisestä kirjoituksesta kun on kulunut jo parisen vuotta. Vuosien varrella olen saanut tutustua moneen uuteen ja mahtavaanihmiseen. Joitakin olen myös onnistunut suututtamaankin, mutta se on voi voi. Kaikkia ei voi miellyttää varsinkin kun kyseessä on valokuvaus. Harrastus jossa ei ole varsinaisesti ole oikeaa eikä väärää...


Kuvauksia on tullut tehtyä mitä erikoisimmissa paikoissa. Itselle ehkä mieleen painuvin on ollut Suomen Ilmailumuseo Vantaalla. Pääsin kuvaamaan kuvaamaan kyseisessä paikassa erään työpajan yhteydessä. 


Olen myös jatkanut yhteistyötä Suomen suurimman ratapäiväjärjestäjän RADALLE.com:n kanssa. Samoin olen tehnyt yhteistyötä Lumous festivaalin kanssa. Lumous on kerran vuodessa Tampereella järjestettävä gootti alakulttuurin tapahtuma. Toimin myös 4x4Maailma lehden avustajana. Lehti on Suomen ainoa ja suurin kokonaan offroadharrastukseen keskittynyt julkaisu. Olen kirjoittanut ja kuvittanut muutamia artikkeleita viimeaikoina ilmestyneisiin lehtiin. 


Jatkuu....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti